Velika podela reklama sa kojima se susrećemo svakog dana
Nakon dugogodišnjeg rada u prodaji led reklama, led bilborda, led displeja, odlučili smo se za pisanje bloga putem kojeg bi podelili razna iskustva, situacije, kao i dileme naših klijenta a samim tim olakšali neke dileme našim budućim klijentima.
Ovim tekstom želeli bi da približimo i pokušamo da napravimo jednu veliku podelu reklamnih oznaka kako bi svakome ko se odluči na kupovinu i ugradnju reklame za svoju firmu ceo proces bio jednostavniji.
Sve reklamne oznake sa kojima se susrećemo svakog dana možemo podeliti u dve velike kategorije:
- Reklamne oznake za indetifikaciju
- Reklamne oznake za privlačenje pažnje
Reklamne oznake za indetifikaciju
Prva velika grupa obuhvata sve reklamne oznake statičnog tipa sa kojima se susrećemo redovno na svakom koraku, ali toliko ne vodimo računa o njima, neke zapamtimo a neke i ne. Sve vrste statičnih reklama, oznaka, svetlećih reklama spadaju u ovu kategoriju. To su npr. folije po izlogu, reklamne oznake sa prosvetljenim panelima, table za usmeravanje i tome slično. Ovo je neizbežan deo prilikom otvarnja svake firme, prodavnice, radnje bilo koje vrste.
Npr. Mi ZNAMO da se u nekoj ulici nalazi frizerski salon pod nazivom ,,FRIZER-1”, ali nismo sigurni da li je on pored pekare ili malo dalje od biblioteke. Statična reklama će nama omogućiti da kada dođemo do vrata od salona da ga indetifikujemo i uđemo sa ciljem da se ošišamo. Suština je da smo došli sa nekim predznanjem o tome gde se nalazi neka firma koja pruža određene usluge, i da smo pomoću određenje vizuelne indetifikacije našli i kupili određenje usluge ili proizvode. Nama je vizuelna oznaka u obliku bilo koje vrste reklame pomogla da indetifikujemo i nađemo nekoga za koga smo već znali da se tu nalazi. Pravo pitanje je kako smo mi saznali da se tu nalazi neka radnja ili firma? Da bi odgovorili na ovo pitanje prelazimo na sledeću grupu u ovoj podeli reklama.
Reklamne oznake za privlačenje pažnje
Druga velika grupa u okviru ove podele je podjednako važna za svaki posao, jer ona upravo dovodi nove klijente do vaših proizvoda i usluga. Led displej reklame, sa svojim karkateristikama omogućavaju prikazivanje tekstualnog i vizuelnog sadržaja jesu odlično rešenje za ovu kategoriju reklamiranja, jer na efikasan i konkretan način ističu vašu firmu. Ovim smo dali odgovor na prethodno postavljeno pitanje.
Na konkretnom primeru to znači da smo u nekom trenutku šetali ulicom pored neke pekare, a blizu biblioteke i da smo u daljini videli led svetleću reklamu na kojoj je pisalo trčećim slovima ,,ŠIŠANJE 300 din”. U tom trenutku nije nam bilo potrebno šišanje ali svakako u našoj memoriji je ostala informacija da se tu nalazi frizerski salon sa ponudom usluge šišanja po ceni od 300 dinara. I da postoji verovatnoća da ćemo mi tu uslugu u jednom trenutku u budućnosti iskorisiti.
Ovaj slikovit primer smo maksimalno uprostili, ali je primenjiv za svaku uslugu i svaku kompaniju, bez obzira na veličinu, vrstu i način prodaje. Led displej rekme, kao i led bilbordi za reklamiranje upravo imaju zadatak da Vašu komapniju istaknu od konkurancije, da na transparentan i konkretan način prikažu ono čime se bavite, kao i proizvode i usluge koje prodajete. Led displeji imaju opciju da bilo koji sadržaj postane ,,živ”, da se tkest pomera ili prikazuje neki video. Nekom je za to dovoljna i led displej reklama u jednoj boji, a nekome je potreban led bilbord za reklamiranje od nekoliko metara kvadratnih. U svakom slučaju kranji rezultat je da imate veću prodaju i više novih kupaca za Vaše proizvode.
Zaključak ovog teksta jeste da odgovori na neka pitanja na koja se mi kao firma susrećemo kada kod nas dođu klijenti sa dilemama u ovom pravcu. Suština je da je potrebno da imate i reklame za indetifikaciju ali i reklame za privlačenje paženje, i samo tako u potpunosti postižete adekvatne rezultate. Naravno, sama reklama nije dovljna da dođe do realizacije neke prodaje, ali je neophodna da bi se stvorio preduslov da budete u prilici za realizaciju nekog posla kroz prodaju robe ili usluga u Vašoj kompaniji.